torsdag 28 maj 2015

Ove på besök - Emil A

Förra veckan så följde Ove med mig hem. Jag bestämde mig för att ta med mig Ove ut med hundarna. För att han inte gillar djur. Tillexempel att han inte gillar den där Katten som bor i hans kvarter som sitter på hans garage uppfart fast Ove vill inte det. Så jag tog med han ut så han fick lära känna djur. Jag tror han skulle gilla min hund för att dom är lite snällare och inte sitter på en garage uppfart . Han gillade att ta en promenad men när han såg att jag skulle ta med hundarna så tyckte inte han det var like kul för dom stanna och kissa heltiden tyckte han. Sen satt vi oss på en park. Han sa:
- vad gör vi här
Jag sa:
- att vi skulle sitta i parken för att njuta av frisk luft men det tyckte inte Ove om han ville bara åka hem för att titta så allt är som det ska vara hemma. Sen när vi gick hem så gick vi upp till datorn.
När vi satt vi datorn fråga han vad lösenord är jag sa:
- att det är så inte nån jag känner kan komma in i datorn. Han fråga:
- men varför skulle nån vilja komma in på dom dator. Jag sa:
- så inte min lilla syster kommer in på min dator. Men varför skulle hon vilja komma in sa han. Jag sa:
- man vet aldrig med min lilla syster. Han fråga mig vad leauge of legens va jag sa:
-att det är ett jätte bra spel. Han sa vad gör man på det då Jag sa:
- att man ska döda andra personer på det.
När jag hade spelat klart så skulle Ove åka hem han tyckte att det var tråkigt för han inte förstod vad vi gjorde. Men han vill hem till sitt crib.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar